Začínající učitelé se seznámí s různými způsoby komunikace s rodiči i s jejich výhodami či úskalími, ujasní si, co v rozhovoru s rodičem zdůraznit a na co si dát naopak pozor, jak efektivně nastavit partnerskou spolupráci. Rozpoznají problémového jedince a dozví se, jaké jsou vhodné způsoby komunikace s ním.

Osnova:

- Pojem klima ve třídě a ve škole a mechanismy, které toto klima ovlivňují.
- Funkce třídního učitele a jeho role při ovlivňování klimatu ve třídě.
- Možnosti diagnostikování a ovlivňování třídního klimatu.
- Způsoby budování vlastní autority pedagoga a dobrých vztahů s žáky.
- Rozvoj kooperace a sociálních dovedností pro kooperaci.
- Faktory, které podporují spolupráci, přátelství, toleranci.
- Posilování pozitivních vrstevnických vztahů mezi žáky a posilování vztahu pedagog – žák (včetně vytváření a využití dohod mezi žáky a učiteli a dalšími možnými stranami. Inkluze.
- Aktuální nové pohledy na výuku, soužití a spolupráci ve škole ve světle RVP.

Lektor kurzu

Mgr. Renata Zisa Štindlová


Socioložka a pedagožka, která je dlouhodobě fascinována druhy a formami mezilidské komunikace včetně její provázanosti s vývojem společnosti a vztahem komunikace a sebeurčení.

Osnova výuky

  Začínající pedagog: Jak obstát před třídou i před rodiči
K dispozici dny
dny Poté, co se zaregistrujete

Cena kurzu

Podmínky

Kurz je zpřístupněn na 30 dní od uhrazení platby.

Ohlasy od našich zákazníků

Ing. Zdeněk Šuhaj

Armádní servisní, příspěvková organizace

Naprostá spokojenost, jen tak dál. Velké díky za odpovědi na veškeré mé dotazy. Těším se na další milé setkání.


Marie Soukupová

Obchodní akademie České Budějovice

Velmi mile mě překvapil on-line kurz, ani jsem od něj tolik neočekávala. Bylo to moc fajn a nezabralo to tolik času, jako někam dojíždět.


Oldřich Dryšl

Statutární město Brno

Jsem rád za možnost on-line školení z důvodu, že nám zaměstnavatel neumožňuje školení v Praze a tím nelze navštěvovat mnohdy lepší školitele.