Malý nákup, taky nákup.


Není nutné se svazovat pravidly a být přísnější než samotný zákon. Někdy z přílišné obavy tvoříme zadávací podmínky zbytečně složité a samotný nákup se stává náročným procesem. Ukážeme Vám, že můžete nakupovat rychle, bezbolestně a při tom dodržet základní pravidla. Naučíme Vás rozlišit mezi způsoby zadání VZMR a připojíme rady, jak dále pracovat s nabídkou.

O všem, co souvisí s VZMR, se dozvíte od lektorky s bohatou praxí v oblasti veřejných zakázek, Kateřiny Koláčkové.


Mgr. Kateřina Koláčková


Je ředitelkou společnosti OTIDEA avz s.r.o. Aktivně se podílí na administraci veřejných zakázek a poradenství již od roku 2004. Mezi její specializace patří zakázky financované z Evropských fondů. Aktivně se podílí na přednáškové činnosti, kdy proškolila přes 1000 zadavatelů v České republice. Zaměřuje se rovněž na problematiku elektronizace v oblasti veřejných zakázek.

Cena Kurzu


Pro platbu na fakturu vyplňte prosím následující údaje a zašlete na e-mail
[email protected]
 (všechny údaje jsou povinné):

KONTAKTNÍ ÚDAJE:

Název kurzu / cena za kurz:
Jméno:
Příjmení:
E-mail:
Telefonní číslo:

FAKTURAČNÍ ÚDAJE:

Název společnosti:
IČO:

Poznámka (není povinné):

Kurz je zpřístupněn na 30 dní od uhrazení platby.

Ing. Zdeněk Šuhaj

Armádní servisní, příspěvková organizace

Naprostá spokojenost, jen tak dál. Velké díky za odpovědi na veškeré mé dotazy. Těším se na další milé setkání.


Marie Soukupová

Obchodní akademie České Budějovice

Velmi mile mě překvapil on-line kurz, ani jsem od něj tolik neočekávala. Bylo to moc fajn a nezabralo to tolik času, jako někam dojíždět.


Oldřich Dryšl

Statutární město Brno

Jsem rád za možnost on-line školení z důvodu, že nám zaměstnavatel neumožňuje školení v Praze a tím nelze navštěvovat mnohdy lepší školitele.